Po kar nekaj časa razmišljanja, smo v naši družinski firmi, oziroma podjetju, sklenili, da bomo sestavili ekipo, ki bo organizirala, oziroma tvorila klicni center, ter bomo tako postavili naše podjetje, na nekoliko boljši nivo. Do te odločitve pa smo prišli, ker se nam je zdelo, da je imamo pri našemu podjetju zelo slabo organizirane sprejeme klicev, ter smo tako menili, da nas to morda malo zavira, pri pridobivanju kredibilnosti strank.
No tako pa smo se nato le organizirali in ustvarili klicni center, ki je sedaj sprejemal vse klice strank, ter jim tako nudil potrebno podporo. Stranke pa so večino časa klicale zaradi raznih vprašanj, bodisi o podjetju, bodi si o storitvah, ki jih ponujamo, ter so imele s katero morda kakšne težave.
Prav tako pa je klicni center lahko sprejel kakšne pomembne klice, ki so bile morda namenjeni vodji podjetja, kateri so se nato preusmerili do le tega. Tako pa smo sedaj imeli zelo dobro organiziran sistem za sprejemanje klicev, oziroma klicni center.
Ta pa ni imel le te funkcije, da bi deloval notranje, torej zgolj sprejemal klicev. Klicni center smo sicer kasneje organizirali tudi nekoliko bolj zunanje. To pa je pomenilo, da so se klici pošiljali iz podjetja. Tako pa smo se lahko predstavili, torej naše podjetje in pa storitve, ki jih nudimo, raznim ljudem, ki bi lahko bili naše potencialne stranke. Tako pa je to v bistvu bilo zelo uspešno, ter smo na tak način dobili ogromno novega prometa v podjetju, kar je vodilo v velik profit našega podjetja.
Tako pa smo bili zelo veseli in ponosni, da smo se odločili in spomnili za idejo, da bi vzpostavili klicni center v podjetju, saj se je to na koncu izkazalo za zelo dobro idejo, ki nam je v podjetju prinesla res lep profit, saj smo dobili novo prepoznavnost.